Asiointi

Juomatilaukset ja tuotteiden varaaminen pääkaupunkiseudulla

Pääkaupunkiseudulla (Helsinki, Espoo, Kauniainen, Vantaa) asiakkaiden juomatilausten käsittely on keskitetty Alkon asiakaspalveluun.

Asiakaspalvelusta voit tilata

  • tilausvalikoiman tuotteita ja tarkistaa niiden saatavuuden
  • juomia valmiiksi kerättynä odottamaan noutoa myymälästä
  • juomia toimitettavaksi yritysosoitteisiin (vain yritykset, katso lisätietoa kuljetuksista)
  • kuljetuksen erikoisvalikoiman tuotteelle (tuotteita myydään vain Helsingin Arkadian myymälässä)

Myymälämme eivät varaa etukäteen juomia, vaan ne myydään myymälässä asioiville asiakkaille. Mikäli tuote on kokonaan loppu maahantuojalta, juomia voidaan siirtää myymälästä toiseen.

Juomien tilaaminen tapahtuu näin:

  • Lähetä sähköpostiviesti osoitteeseen asiakaspalvelu@alko.fi.
  • Kerro viestissä haluamasi tuotteet ja myymälä, johon tuotteet toimitetaan, sekä yhteystietosi (tilaaja, sähköpostiosoite ja puhelinnumero).
  • Saat sähköpostitse tilausvahvistuksen ja sen lisäksi Verifone-maksulinkin. Lue lisää Verifonesta.
  • Kun olet maksanut tuotteet, toimitamme tilauksen haluamaasi myymälään.
  • Kun tilaus on noudettavissa, myymälästä ilmoitetaan siitä sinulle tekstiviestinä tai sähköpostilla. Katso etämaksuehdot.
  • Tuotteiden toimittaminen vie aikaa tavallisesti noin 5 arkipäivää.

Asiakaspalvelusta saat myös asiantuntevat vinkit juomavalintoihin ja tietoa Alkon palveluista. Palvelemme arkisin klo 9–20 ja lauantaisin klo 9–18.

Alkon asiakaspalvelu
asiakaspalvelu@alko.fi
p. 020 692 771 (ppm/pvm)
PL 33, 00181 Helsinki