Asiointi

Virheellinen tuote

Jos tuotteessa on virhe, palauta se lähimpään Alkon myymälään. Virheen toteamisen jälkeen saat tilalle uuden tuotteen tai rahasi takaisin.

Palauttaessasi muista seuraavat seikat:

  • Tuotteen pitää olla alkuperäisessä pakkauksessa.
  • Tuotetta pitää olla reilusti jäljellä virheen toteamiseksi. Pelkkä korkki tai tyhjä pullo ei riitä todisteeksi virheestä.
  • Jos vika on itse pakkauksessa, ota mukaan kaikki pakkauksen osat.
  • Varaudu selvittämään luotettavasti, että tuote on ostettu Alkosta.
  • Varaudu selvittämään luotettavasti, että tuotetta on säilytetty asianmukaisesti.
  • Jos virheellinen tuote aiheuttaa vahinkoa, tee siitä kirjallinen selvitys. Korvausasioista saat lisätietoja Alkon asiakaspalvelusta puh. 020 692 771 (ark. 9–20, la 9–18).

Virheen toteamisessa myyjiä auttavat tarvittaessa Alkon laadunvalvonnan asiantuntijat.