Palveluasiantuntija Milena Zaremba tarjoaa monikanavaisesti maailmanluokan asiakaspalvelua

Milena Zaremba toimii palveluasiantuntijana Alkon asiakaspalvelukeskuksessa. Hänen vastuullaan on kehittää Alkon asiakaspalvelua esimerkiksi chatissa.

Palveluasiantuntija Milena Zaremba työskentelee asiakaspalvelukeskuksessa Alkon pääkonttorilla, Helsingissä. Milena on yksi kuudesta palveluasiantuntijasta, joista jokaisella on oma kehitysvastuualueensa.

”Asiakaspalvelukeskuksen erityisosaamista on asiakkaiden kuunteleminen ja saadun palautteen jalostaminen ja välittäminen edelleen palveluiden kehittäjille. Palaute on arvokasta polttoainetta, joka ravitsee Alkon kehitystyötä.”

Palveluasiantuntijoiden lisäksi Alkon asiakaspalvelukeskuksessa työskentelee kymmenen palveluneuvojaa Helsingissä ja eri kaupungeissa ympäri Suomen. Palveluasiantuntijat ja -neuvojat pitävät itseään ajan tasalla Alkon laajasta valikoimasta ja monipuolisista palveluista. He opastavat asiakkaita verkkokaupan toiminnallisuuksissa ja tilausten tekemisessä sekä antavat vinkkejä ruuan ja juoman yhdistämiseen. Asiakas kohdataan niin chatissa, puhelimitse, sähköpostitse kuin sosiaalisen median kautta aina yksilöllisesti.

Miten jokainen asiakas saa meiltä maailmanluokan palvelua?

Alkon monikanavaisen asiakaspalvelun ytimessä on ennakoiva työote, jota tehostavat modernit tekniset työvälineet. Kun asiakas esimerkiksi vierailee Alkon verkkosivuilla, hänelle tarjotaan apua chatissa sivukohtaisilla keskustelunavauksilla. Jos chat ei kanavana juuri siinä tilanteessa toimi, voidaan keskustelua jatkaa luontevasti toisessa kanavassa ja siirtää esimerkiksi puhelimeen tai sähköpostiin.

”Minulle on tärkeää, että kohdatessamme asiakas tuntee aidosti tulleensa kuulluksi. Odotukset ylittävällä palvelulla rakennamme vuorovaikutussuhdetta, joka huomioi asiakkaan yksilölliset lähtökohdat tarjoten aina parhaan mahdollisen ratkaisun. Osaamisemme keskiössä on tuotteiden ja palveluiden syvällinen tuntemus.”

Myyjästä asiakaspalvelukeskuksen asiantuntijaksi

Kaikki asiakaspalvelukeskuksen tiimin jäsenet ovat aikoinaan työskennelleet myymälässä ja palvelevat yhä edelleen monikanavaisesti myymälässä asioivia asiakkaita. Nyt huippupalvelua tarjotaan lisäksi myös verkkokaupan asiakkaille. Alkon asiakaspalvelussa suhtaudutaan intohimoisesti tuoteosaamiseen. Trendejä seurataan aktiivisesti ja omaa osaamista jaetaan koko tiimille. Osaamista pidetään yllä myös osallistumalla sesonki- ja tuotekoulutuksiin.

”Aloitin työskentelemisen Alkon asiakaspalvelussa vuoden 2016 loppupuolella. Samaan aikaan avautui Alkon verkkokauppa, jolloin myös asiakaspalvelumme uudistui voimakkaasti. Olen saanut olla vahvasti mukana niin työtapojen, toimintamallien kuin myös oman työnkuvani kehittämisessä. Parasta työssäni on, että saan kehittää asiakaspalvelua yhdessä muun tiimin kanssa matkalla kohti maailmanluokan palvelua.”

Milena Zaremba

Työ

Palveluasiantuntija Alkon asiakaspalvelukeskuksessa

Koulutus

Taiteen maisteri

Harrastukset

Nyrkkeily, uinti ja lautapelit

Parasta työssäni

Mahdollisuus yhdistää omia vahvuuksia: ihmissuhdetaitoja, tietoteknistä osaamista ja kehitystyötä

Tarinoita alkolaisista