Eettisten toimintaperiaatteiden verkkokoulutus jälleen suoritettavissa

Verkkokoulutus on suoritettava kesäkuun 2017 loppuun mennessä

”Alkoholijuomien valikoimaanotto ja vähittäismyynti” oppaan mukaisesti Alko edellyttää kaikkien juomatoimittajiensa suorittavan Alkon järjestämän Eettisten toimintaperiaatteiden verkkokoulutuksen, jolla varmennetaan riittävä ymmärrys vastuullisen hankinnan toimintaperiaatteiden käytännön vaikutuksista. Jos myyjällä on valtuutettu edustaja (agentti), myös agentin on suoritettava koulutus.

Verkkokoulutuksen suoritus rekisteröityy jälleen Alkon tietokantaan. Koulutuksen kesto on noin 30 minuuttia. Verkkokoulutus on suoritettava kesäkuun loppuun mennessä (30.6.2017).

Yrityksessä vähintään yhden henkilön on suoritettava verkkokoulutus. Alko kannustaa kaikkien yrityksen hankintaketjussa työskentelevien suorittamaan koulutuksen ja hyödyntävän oppia päivittäisessä työssään.

Eettisten toimintaperiaatteiden verkkokoulutus ohjeineen löytyy Tavarantoimittajat -osiosta -> Vastuullinen ostotoiminta -> Eettisten toimintaperiaatteiden verkkokoulutus