Asiakastoiveet kommunikoidaan myymälöissä huhtikuusta alkaen

Alkon myymälöissä asiakastoiveet näkyvät jatkossa entistä selkeämmin.

Alko haluaa tarjota asiakkailleen maailmanluokan palvelua. Osa tätä työtä on asiakkaan tarpeita vastaava ja kotimaisia sekä ulkomaisia trendejä heijasteleva valikoima myymälöissä ja verkkokaupassa. Yli 8 500 tuotetta on tilattavissa verkkokaupasta. Yksittäisen myymälän hyllyillä olevat tuotteet koostetaan alueellisen kysynnän ja myymälään tulleiden palautteiden perusteella.

Asiakkaat antavat runsaasti toiveita yksittäisen myymälän hyllyvalikoimien suhteen ja näitä toiveita toteutetaan parhaan mukaan. Asiakaslähtöistä valikoimaa halutaan tuoda näkyvämmin esille asiakkaille ja sen vuoksi huhtikuusta 2019 alkaen toteutuneen asiakastoiveen erottaa myymälän hyllystä erityisen ”Asiakastoive”-hyllymerkinnän avulla.