Muutoksia Alkon osto-organisaatiossa

Ostojohtaja Minna Alitalo jättää tehtävänsä 5.12.2019. Yksikön vt. johtajana toimii Senior Category Manager Mika Kauppinen.

Alkon Tuotteet ja ostot -yksikön nykyinen vetäjä, ostojohtaja Minna Alitalo jättää tehtävänsä 5.12.2019. Yksikön vt. johtajana toimii Senior Category Manager Mika Kauppinen.  Uuden johtajan rekrytointi on käynnistetty ja Alko viestii aiheesta lisää, kun uusi vetäjä on valittu.

Tuotteet ja ostot -yksikkö nimetään uudelleen ja yksikön uusi nimi on valikoimat, tuotteet ja laatu -yksikkö.

”Kiitän lämpimästi Minnaa pitkäjänteisestä ja sitoutuneesta työstä Alkon menestyksen hyväksi. Toivotan hänelle kaikkea hyvää tulevaan uuteen”, kiittää toimitusjohtaja Leena Laitinen.

”Työvuodet Alkossa ovat olleet mielenkiintoisia ja hienoja ensin talousjohtajan tehtävissä, sen jälkeen ostojohtajana. Lämmin kiitos kaikille yhteistyökumppaneille ja alkolaisille hyvästä yhteistyöstä! Paljon olemme saaneet yhdessä asioita edistettyä ja kehitettyä. Olen todella iloinen, että olen saanut olla mukana Alko-tarinassa. Nyt on aika uudelle elämänvaiheelle”, sanoo Minna Alitalo.