Alko kysyy mielipidettäsi kassalla

Neljän ensimmäisen päivän aikana jo 70 000 asiakasta vastasi uudella kassanäytön asiakaskyselyllä.

Alko haluaa strategiansa mukaisesti tarjota asiakkailleen parasta asiakaskokemusta myymälöissä ja muissa palvelukanavissa. Asiakkaan kokemuksen jatkuva ymmärtäminen on ensiarvoisen tärkeää, ja asiakaspalautteen antaminen on nyt tehty entistä helpommaksi.

Alko on ottanut helmikuun alussa käyttöön uuden, myymälän kassanäytöllä toimivan asiakaskyselyn. Maksamisen yhteydessä asiakas voi vastata nopeasti Alkon myymälän palvelua koskevaan kysymykseen. Kysymykset vaihtuvat ja ne liittyvät muun muassa asiakaspalveluun, tuotevalikoimaan ja myymälän visuaaliseen ilmeeseen. Kysely on anonyymi eikä siitä tallennu mitään asiakkaan tietoja.

”Asiakkaamme ja henkilöstömme ovat ottaneet uuden palvelun innolla käyttöön. Ensimmäisten neljän päivän aikana mielipiteensä asioinnistaan oli meille antanut jo 70 000 asiakasta”, asiakaspalvelujohtaja Pekka Litmanen iloitsee.

Alko hyödyntää asiakaspalautetta myymälöiden asiakaspalvelun kehittämisessä entistä paremmaksi. Myymälät saavat yhteenvedot palautteista kaksi kertaa päivässä.

Palautteen verkkokaupasta voi lähettää alko.fi-sivujen palautelomakkeen kautta. Asiakaspalvelun osalta palautetta voi antaa sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@alko.fi tai puhelimitse numerossa 020 692 771 (ppm/pvm).