Alko mukana uudessa markkinoinnin harjoitteluohjelmassa

Monimuotoinen ohjelma tarjoaa osallistujille työkokemusta erilaisissa yhtiöissä.

Next Gen Marketing Trainee -ohjelma on uusi markkinoinnin harjoitteluohjelma, johon haetaan kuutta tulevaisuuden markkinointilupausta. Ohjelma tarjoaa nuorelle lahjakkuudelle ainutlaatuisen tilaisuuden päästä työskentelemään markkinoinnin huippuammattilaisten kanssa.

Vuoden mittaisen ohjelman ovat kehittäneet yhteistyössä maineikkaat bränditalot Alko, Paulig ja Valio sekä markkinointiin ja konsultointiin erikoistunut yhtiöryhmä Salomaa Group ja Aalto University Executive Education. Aalto EE tunnetaan yhtenä maailman johtavista liikkeenjohdon kouluttajayrityksistä.

Monimuotoinen ohjelma on jaettu kolmeen työskentelyjaksoon, josta kaksi jaksoa osallistuja pääsee työskentelemään Alkossa, Valiolla tai Pauligilla ja yhden jakson Dagmarilla ja SEK:issä. Työjaksojen lisäksi harjoittelija saa henkilökohtaista ja ryhmävalmennusta Aalto EE:ssä.

”Olemme erittäin iloisia, että voimme tarjota tämän mahdollisuuden tulevaisuuden markkinoinnin ammattilaisille yhdessä yhteistyökumppaneidemme kanssa. Ohjelman tavoitteena on varmistaa suomalaisen markkinointiosaamisen kilpailukyky myös jatkossa, joten tämä on loistava mahdollisuus nuorelle osaajalle”, kertoo Alkon markkinointijohtaja Mika-Pekka Miettinen.

Next Gen Marketing Trainee -ohjelman hakuaika päättyy 24.1.2015. Ohjelman rekrytoinnin toteuttaa nuorten ammattilaisten rekrytointeihin erikoistunut aTalent Recruiting.