Alkon uusittu lippulaivamyymälä on avattu

Uudessa myymäläkonseptissa toteutuvat monikanavaisuus, asiantunteva ja henkilökohtainen palvelu.

Alkon Arkadian lippulaivamyymälä on avattu tänään perjantaina täysin uudistettuna. Myymälän uudistuksessa on keskitytty palveluun ja asioinnin elämyksellisyyteen. Inspiroivat sesonkiesillepanot, erilaiset tapahtumat ja tilaisuudet ovat keskeinen osa myymälän monimuotoista palvelua.

Alko haluaa olla edelläkävijä huippuasiakaskokemuksen luomisessa. Uudessa myymäläkonseptissa toteutuvat monikanavaisuus, asiantunteva ja henkilökohtainen palvelu sekä asiakkaan oppimiskokemus. Arkadian myymälä on ensimmäinen Alkon uuden konseptin myymälä.

”Myymäläkonseptin uudistamisessa olemme kuunnelleet asiakkaita, henkilöstöä ja muita sidosryhmiä. Lisäksi olemme ottaneet huomioon pitkäaikaisen asiakasymmärryksemme, mutta myös toimialan trendit ja ajankohtaiset ilmiöt”, kertoo toimitusjohtaja Hille Korhonen.

Arkadian lippulaivamyymälästä asiakkaat löytävät Alkon laajimman valikoiman ja erinomaisen alkolaisen asiantuntemuksen. Kaksikerroksisen myymälän valikoimassa on yli 3 000 tuotetta.

Myymälässä on erilaisia tuotemaailmoja, joissa asiakkaat voivat kokea tuotteelle ominaisen tunnelman ja syventää tuotetietämystään. Jo aiemmin Arkadiassa on ollut laaja kuohuviinien ja samppanjoiden oma osasto. Nyt myymälään on tuotu omat tuotemaailmat myös oluille, viskeille ja alkoholittomille.

Lisätietoja:

Helsingin aluepäällikkö Tatu Vanninen, 020 711 6101

viestintäpäällikkö Ilari Ceder, 020 711 5449