
Verkkosivuillamme huoltokatko keskiviikon ja torstain välisenä yönä 26.–27.2.
Alkon verkkosivuilla, verkkokaupassa ja mobiilisovelluksessa on järjestelmäpäivityksestä johtuva huoltokatko keskiviikon ja torstain välisenä yönä 26.–27.2. Katko alkaa keskiviikkoiltana klo 21 ja päättyy torstaiaamuna klo 9.
Päivityksen aikana alko.fi-sivusto ei ole käytössä, eikä verkkokauppatilauksia voi tehdä. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa!
Lisäksi tiistaista 25.2. klo 8 alkaen keskiviikkoon 26.2. klo 21 asti uudet asiakkaat eivät pääse rekisteröitymään verkkokaupan asiakkaaksi, eivätkä nykyiset asiakkaat pääse päivittämään omia asiakastietojaan. Muuten kaikki digitaaliset palvelumme toimivat tänä aikana täysin normaalisti. Uudet asiakkaat voivat tehdä verkkokauppatilauksen myös rekisteröitymättä ja jo rekisteröityneet asiakkaamme voivat tehdä tänä aikana verkkokauppatilauksia ihan normaalisti.
Myös myymälämme ja asiakaspalvelumme palvelevat asiakkaitamme normaalisti. Asiakaspalvelumme palvelee sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@alko.fi tai puhelimitse 020 692 771 (ppm/pvm). Palvelemme maanantaista perjantaihin klo 9–21 ja lauantaisin klo 9–18.
Lisätietoja
Alkon mediapuhelin 020 711 5123 (arkisin klo 8–16), viestinta@alko.fi