Erikoistilaukset

Onko toiveissasi tuote Alkon yli 10 000 tuotteen valikoiman ulkopuolelta? Voimme selvittää sinulle tuotteen toimitusmahdollisuuksia Suomeen.

Huom. Vallitsevan poikkeuksellisen tilanteen takia, emme valitettavasti vastaanota uusia erikoistilauskyselyitä 6.4.2020 alkaen, ainakin toukokuun loppuun asti. Käsittelemme tehdyt erikoistilaukset, mutta niiden käsittelyssä saattaa esiintyä viivästyksiä. Poikkeustilanne on vaikeuttanut tavarantoimittajien tavoittamista maailmalta sekä tehnyt tarkkojen toimitusaikojen määrittämisestä haastavaa. Suosittelemme katsomaan olemassa olevaa valikoimaamme, sillä uutuuksia listataan nyt enemmän kuin viime vuonna vastaavana aikana.

Kuinka erikoistilaus toimii?

Etsitkö jotain Alkon valikoiman ulkopuolista tuotetta? Tarjoamme rekisteröityneille asiakkaillemme erikoistilaus-palvelua.

Täytä erikoistilauslomake ja lähetä meille tiedustelu toivomastasi tuotteesta. Selvitämme sinulle tuotteen saatavuuden ja olemme sinuun yhteydessä, jos tarvitsemme lisätietoja.

Erikoistilauksissa kannattaa huomioida, että juomat toimitetaan pakkauksittain, joissa on yleensä 6 tai 12 pulloa. Lisäksi joidenkin tavarantoimittajien vähimmäistilausmäärä voi olla suurempi.

Erikoistilauksen tuotteet toimitetaan haluamaasi myymälään, josta voit noutaa ne.

Tuotteet hinnoitellaan samalla tavalla kuin vakiovalikoimamme tuotteet. Lisäksi vähittäismyyntihinnan lisäksi perimme 40 €/tuotemerkki. Erikoistilauksia ei voi palauttaa. Lisätietoa erikoistilauksista saat chatilla, sähköpostitse asiakaspalvelu@alko.fi tai soittamalla numeroon 020 692 771 (ppm/pvm).