Virheellinen tuote

Jos tuotteessa on virhe, palauta se lähimpään Alkon myymälään. Virheen toteamisen jälkeen saat tuotteesta rahasi takaisin.

Palauttaessasi muista seuraavat seikat:

  • Tuotteen pitää olla alkuperäisessä pakkauksessa.
  • Tuotetta pitää olla reilusti jäljellä virheen toteamiseksi. Pelkkä korkki tai tyhjä pullo ei riitä todisteeksi virheestä.
  • Jos vika on itse pakkauksessa, ota mukaan kaikki pakkauksen osat.
  • Varaudu selvittämään luotettavasti esimerkiksi kuitilla, että tuote on ostettu Alkosta.
  • Varaudu selvittämään, että tuotetta on säilytetty asianmukaisesti.
  • Jos virheellinen tuote aiheuttaa vahinkoa, tee siitä kirjallinen selvitys. Korvausasioista saat lisätietoja Alkon asiakaspalvelusta puh. 020 692 771 (ark. 9–21, la 9–18) (ppm/pvm).
  • Myös verkkokaupasta ostetut virheelliset tuotteet voidaan palauttaa myymälöihin.

Virheen toteamisessa myyjiä auttavat tarvittaessa Alkon laadunvalvonnan asiantuntijat. Jos mielessäsi on jokin muu tuotteidemme laatuun liittyvä kysymys tai kommentti, voit antaa meille siitä palautetta.